• Gratis verzending
  • Al 10 jaar het vertrouwde adres
  • Fysieke winkel in Zwolle

Garantie en klachten

Alle producten worden met de grootste zorg ontworpen en stuk voor stuk in elkaar gezet van kwalitatief, sterk materiaal. Op alle artikelen van spaansesloffen.nl geldt een garantie tot 6 weken na levering. Onder de garantie vallen:

   * Het loslaten van naden en stiksels.
   * Het vroegtijdig verschijnen van gaatjes in het leer.

Onder de garantie vallen niet:
   * Slijtage als gevolg van kruipen en/of gebruik op een ruwe ondergrond.
   * Slijtage als gevolg van oneigenlijk gebruik.

Slijtage van wollen voeringen vallen niet onder garantie.
helaas is dit een kenmerk van wol.

Mochten bovenstaande redenen zich echter voor doen, neem dan contact met ons op zodat we samen tot een goede oplossing kunnen proberen te komen.Binnen 2 werkdagen krijgt u een reactie van ons.

Bij retour zenden van artikelen na een klacht neem dan altijd contact met ons op!

De garantie geldt onverminderd de wettelijk rechten van de consument.

Spaansesloffen.nl behoudt zich het recht voor om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag terug te betalen wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt, wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd

Het afgeven van suede:

De suède wordt na de looien geverfd. Suède kan afgeven, met name donkere kleuren als zwart, donkerblauw maar ook rood en roze kunnen echter wel afgeven. Normaliter wordt het afgeven na verloop van tijd minder omdat de losse slijpstofdeeltjes verdwijnen.Suède sloffen kunnen afgeven, dat is een normale eigenschap die bij de sloffen hoort. Op ieder paar suède sloffen staat een sticker die dit aangeeft.

Kleuren van natuur producten zoals een leer en of wol kunnen afwijken van de foto's!

Kunt u mij uitleggen wat de wettelijke garantie is?

Een product moet die eigenschappen bezitten die voor een normaal gebruik nodig zijn. Kortom: doen wat de koper er redelijkerwijs van mag verwachten. Dat betekent dat een product bij normaal gebruik tijdens de verwachte levensduur geen gebreken mag vertonen. Blijkt een product niet aan deze verwachtingen te voldoen - met andere woorden: vertoont het een mankement - dan dient u dit in beginsel kosteloos te herstellen, of als dat niet mogelijk is, een vervangend, vergelijkbaar product te leveren. Of als dat niet mogelijk is: de overeenkomst te ontbinden.  

Als het product al langere tijd zonder problemen is gebruikt dan hoeft u niet het gehele aankoopbedrag te vergoeden. Bij reparatie geldt dat u kosten mag berekenen als na langere tijd gebruik de levensduur van het product door de reparatie verlengd wordt. Deze wettelijke regels gelden altijd en staan los van een andere gegeven garantie, zoals fabrieksgarantie. Deze wettelijke garantie mag u ook niet beperken.  

Als het product niet normaal gebruikt is of als er sprake is van normale slijtage dan geldt bovenstaande niet. 

Klachten

Spaansesloffen.nl vindt het belangrijk dat alle klanten tevreden zijn. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze dienstverlening en/of producten dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze klantenservice op klantenservice@spaansesloffen.nl . Binnen 2 werkdagen krijgt u een inhoudelijke reactie op uw klacht. Wij zullen proberen een passende oplossing te vinden.

Mocht u niet tevreden zijn over de geboden oplossing, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl of via het Europese online geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/





Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »